האלבום "כל העיר יודעת" הגיע למעמד של 350,000 הורדות ושימושים בניו מדיה בחודשיים!

חברת הניו מדיה "סינגולד" מתכבדת להודיע כי הזמר איתי לוי הגיע עם אלבומו "כל העיר יודעת" להישג חסר תקדים של 350,000 הורדות ושימושים בניו מדיה בחודשיים.

האלבום שיצא בתאריך 12.1.16 כולל את הלהיטים "חמש מילים", "חוטים ומקרופונים", "יום שני" ושיר הנושא "כל העיר יודעת" – כל אחד משירי האלבום זכה לעשרות אלפי שימושים והורדות בסלולר אצל המפעילות בישראל – אורנג', סלקום, פלאפון והוט מובייל – בפורטלים ובאפליקציות ובנוסף זכה למספרי הורדות מרשימים בזירות הבינלאומיות – אייטיונס, אמזון ודומיהן.
גם בגזרת היוטיוב מצליח הזמר איתי לוי לכבוש את אוזנו של הקהל והאלבום הגיע כבר למיליוני צפיות חוקיות.
צור נויפלד, מנהל תחום המדיה בחברה מסר: "איתי לוי, המיוצג ע"י חברת "ליאם הפקות" מנוהל בניו מדיה בחברת סינגולד מאז צאת הסינגל הראשון שלו "כמעט שיר אהבה", עברנו כברת דרך ארוכה עם איתי והשילוב בין בחירת שירים נכונה וביצוע ברמה גבוהה לבין חשיפה מאומצת בניו מדיה נושאים פירות.
זוהי דוגמא מצויינת לאומן מוביל ופורץ דרך שמצליח להוכיח שבישראל של שנת 2016 ניתן לבנות קהל נאמן בעבודה קשה ובקו מוזיקלי ייחודי."
איתי לוי: ״אני נרגש כל פעם מחדש לראות את אהבת הקהל, שהולך איתי מתחילת הדרך ומצביע ברגליים, הנתונים הללו מדהימים, ורק מדרבנים אותי להמשיך לעבוד קשה, להמשיך לרגש ולהתרגש ביחד אתכם. תודה רבה, המתנה הזו היא בזכותכם.״

האלבום הוענק לאיתי על ידי אייל גולן, בני פרץ מנכ"ל "ליאם הפקות" וצור נויפלד בתוכנית "שישי שמח" עם ירון אילן.